LeetrN Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Tjenare, nu blev jag jävligt sugen på att se fc z men jag hittar det ingen stans där någon seedar men då hittade jag på http://viasatondemand.com/Series/FC-Z/Seas...86/FC-Z.product säsong 2 men jag vill ha säsong ett. Btw om någon sitter på säsong ett så kan dom väll bara lägga upp på internet eller p2p tracker? Sedan har jag en fråga till när jag kollar på viasatondemand.com så laggar det mycket så kan man ladda ner avsnitten från själva video spelaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 10 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 inte nog med att ingen svarar man blir ju raporterad av en apa också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Du bryter mot:§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 10 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Du bryter mot:§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt.Är det upphovsrättsskyddat material da? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Ja, eftersom du vill ha från en p2p tracker och att lägga upp på internet är strängt förbjudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 §3.7 - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg