Hoppa till innehåll

Ny Klass

ShamanOwns

Rekommendera inlägg

jo tjena,har tänkt att börja köra en ny klass nu men vet inte riktigt vilken!

jag har en 80 pala och en 76 dk men känner inte för att lvla upp dkn för de e så tråkigt.

funderar typ över en caster klass,men inte en ele shaman för det suger(tkr jag iaf)...

och sen har jag en annan fråga...

om jag ska lvla upp en mage,kommer det ta lång tid att få den till 80 om man har lvling shoulders och lvlar i ungefär 5 timmar per dag?..för jag spelar resten på min pala

jag e tacksam för svar!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo tjena,har tänkt att börja köra en ny klass nu men vet inte riktigt vilken!

jag har en 80 pala och en 76 dk men känner inte för att lvla upp dkn för de e så tråkigt.

funderar typ över en caster klass,men inte en ele shaman för det suger(tkr jag iaf)...

och sen har jag en annan fråga...

om jag ska lvla upp en mage,kommer det ta lång tid att få den till 80 om man har lvling shoulders och lvlar i ungefär 5 timmar per dag?..för jag spelar resten på min pala

jag e tacksam för svar!!

Elemental Shaman är bland dom bästa

men Wlock är lätta att levla vad jag har hört

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vilken spec ska man lvla med som warlock? för jag vet inte vilka spells man ska använda om man tex är destruction(för det är den specen jag helst skulle vilja vara)..

och hur lång tid kommer de att ta för att lvla upp en warlock till 80 me lvling shoulders???

Lvla som demonology, but sen på lvl 80?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vilken spec ska man lvla med som warlock? för jag vet inte vilka spells man ska använda om man tex är destruction(för det är den specen jag helst skulle vilja vara)..

och hur lång tid kommer de att ta för att lvla upp en warlock till 80 me lvling shoulders???

Jag levla min lock som demon/affli

Du kommer bli oom om du ska börja som destro. Vill du vara destro bör du specca destro på 58+

Ingen aning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...