VAZE Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Jag har en mobil men har ingen USB kabel och jag har några bilder jag skulle vilja lägga upp på internet. Så vt nån hur man kan föra över gratis? Jag vet att msn har nått sånt men det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 låna bara en kabel av nån kompis. annars kan du nog använda dig av bluetooth, om din dator har sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 låna bara en kabel av nån kompis. annars kan du nog använda dig av bluetooth, om din dator har sånt Tror inte det finns kabel till min mobil har kollat på nokia.com men jag provade att skicka bilderna via BT men den kunde inte hitta någon eller måste man göra någonting först på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 har din bator bt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Om du har BT på din dator så måste du högerklicka i nedre hörnet och välja "Ta emot fil" sen efter det kan sdu skicka filen. Om du inte klickar "Ta emot fil" så hittar du inte datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Vad har du för modell på datan? t.ex HP Compaq 615 och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 vad har du för mobil om man ens får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.