Hoppa till innehåll

Min Dator...


Gäst 3R1K

Rekommendera inlägg

åk till elgiganten helst megastore dom hjälper dig om du tar med dig datorn ditt dom tar 100 kr för 15minuter.

 

ps det är värt 100kr.

 

Dem kan åtminstone inte fixa den på 15 minuter. Han måste betala typ 300-400 kr, istället betalar ha 300-400 på bensin till växjö eller köper en buss / tåg biljett för pengarna. Utöver det så kommer han inte använda garantin längre då han har öppnat datan.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min håller på att börja låta också nästan som en symaskin... kanske värre o de e för att jag har datorn på natten och för länge förståss.. men det e inte min första packard bell datorn jag har nu (stationär) och den andra ja den brann upp men inget att diskuteras xD men den började också låta för jävligt efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jeppedoli

Jag har också en packard bell, stationär och den låter också rätt så mycket ibland.

Samma här. Jag har En packard bell och först låter fläktarna lite, sen varvar fläktarna upp och låter som ett jet-flygplan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min håller på att börja låta också nästan som en symaskin... kanske värre o de e för att jag har datorn på natten och för länge förståss.. men det e inte min första packard bell datorn jag har nu (stationär) och den andra ja den brann upp men inget att diskuteras xD men den började också låta för jävligt efter ett tag.

 

Därför är din dator så varm och låter. Fortsätter du kommer antingen cpun elr grafikkortet brännas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...