Hoppa till innehåll

Moderatorerna

0015

Rekommendera inlägg

• Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag tycker faktiskt att det är bra om alla moderatorer inte är lika stränga.

vissa sköter det lite bättre som dannie etc. och vissa är lite, tja lite tvärtom (nämner inga namn). men om admin inte tar bort dem som moderatorer så sköter dem väll sig, eller så har dem en anledning till att dem är inne så lite.

vissa moderater kanske bara har vanlig internet uppkoppling och kan inte vara inne lika ofta som dem andra moderatorerna.

och som sagt vissa kanske sätter sig som anonym så att vi inte ser dem. sandra kanske är inne varje dag men sätter sig på anonym användare, medan dannie eller draghon inte gör det. så vem vet sandra kanske är inne mer än båda dem.

Nu har jag fått tala ut. :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker dannie är inne mest (eller så är det bara att han skriver mest och låser trådar etc.)

+ en sak till. inte dragonhon. det är draghon

oj sry
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vissa sköter det lite bättre som dannie etc. och vissa är lite, tja lite tvärtom (nämner inga namn). men om admin inte tar bort dem som moderatorer så sköter dem väll sig, eller så har dem en anledning till att dem är inne så lite.

vissa moderater kanske bara har vanlig internet uppkoppling och kan inte vara inne lika ofta som dem andra moderatorerna.

och som sagt vissa kanske sätter sig som anonym så att vi inte ser dem. sandra kanske är inne varje dag men sätter sig på anonym användare, medan dannie eller draghon inte gör det. så vem vet sandra kanske är inne mer än båda dem.

Smart tänkt, men finns ingen anledning till det, litar admin inte på oss...? Visa kanske är lite sega på att använda det dom har så man får hoppas det är dom dom bevakar. (dubbel dom, nödvändigt, läs så låter det bättre)

Om detta nu inte är sant tvivlar jag på vissa Mods.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(finaly_man @ 09/08-2004 20:42:37)

Smart tänkt, men finns ingen anledning till det, litar admin inte på oss...? Visa kanske är lite sega på att använda det dom har så man får hoppas det är dom dom bevakar. (dubbel dom, nödvändigt, läs så låter det bättre)

Om detta nu inte är sant tvivlar jag på vissa Mods.

iochförsej. det är ju bara en gissning :ph34r:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm, då får man ju känslan av att admin inte litar på en, så då kanske man ska ge sej av. Om det nu visade sej vara så.

På sajter jag varit medlem har Webmastern litat på mej.

Men varför skulel inte nån av modsen ha bredband? Det är mot alla fysiska lagar,...skojar. Men, vi lever inte på stenåldern nu, skaffa bredband och surfa dygnet runt. Gör fuska.se en stjänst, istl för att ha ett roligt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...