Gäst 40200 Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Man ska ha element (: imo Redigerat 19 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 köp minilogo dom är riktigt nice, små & lätta brädor och dom kostar typ 300-400kr. Stadium brukade sälja dom vet inte om dom har de kvar. håller totalt med, minilogo är jävligt najs, speciellt kullagrena, de slutar fan aldrig rulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Hej! Ska börja och köra skateboard. (har gjort det i 3 år, asså jag kan svänga och göra en mini ollie.) Så vilken bräda ska jag köpa? Jag vet allt fast inte vilken bräda som har bra profil till street. Ska börja köra ramp om 1 år. Iallafall så sa jag ha: Kullager: Bones REDS Truckar: Inependent Hjul: Spitfire Black Core BigheadSkruvar: Kanske: Independent Montage stjärna 1 tum Skruvar: Kanske: Independent Montage stjärna 1tum Det ända som fattas här är ju en bräda. Vilken ska jag köpa? Skicka gärna en bild också NOWAI! Har skatat i ett halvår, kan kickflip, heelflip, Pop shuvit 360, och en hel massa grejer.Aja, ta denna, bara för att den är snygg: http://stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/091040_001.jpg (Klicka på bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Girl eller plan B från Hollywood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.