Hoppa till innehåll

Assassin's Creed 2 Vs Uncharted 2


Encoder
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker att båda spelen verkar bra, gillade Uncharted 1 men äger själv inte ett PS3 spelade hos kusinen, men Assassins Creed 2 tror jag kommer att slå bäst av dem.

 

Först av allr, ettan var riktigt bra och karaktärerna var genomarbetade som tusan, grafiken slår Uncharted hårt enligt mig!

 

Mitt svar blir Assassins Creed 2 här! Bästa spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att båda spelen verkar bra, gillade Uncharted 1 men äger själv inte ett PS3 spelade hos kusinen, men Assassins Creed 2 tror jag kommer att slå bäst av dem.

 

Först av allr, ettan var riktigt bra och karaktärerna var genomarbetade som tusan, grafiken slår Uncharted hårt enligt mig!

 

Mitt svar blir Assassins Creed 2 här! Bästa spelet

 

PFF, Grafiken i uncharted - drakes fortune är mycket bättre än assasins creed. Tror att unchared 2 har bättre grafik än AC2 också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är det en dum tråd?, Jag undrar vilka av dom här spelen jag ska köpa och vilket av dom som e bäst. :(

Hur ska vi veta hur Assassins Creed 2 är, det har inte kommit ut än. Uncharted 2 har bättre grafik än AC2 det finns t.o.m en video där dem jämför några spel och AC2 och Uncharted 2 var med. Uncharted 2 hade bättre än alla dem andra spelen. Själv tycker jag du ska köpa båda men har du inte råd så får du väl vänta tills AC2 kommer ut och se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...