Meteora97 Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Här diskuterar vi HEAVY Metal, jag är ett stort metalfan och lyssnar på det varje dag, FAN TA ALLA DESSA EMD, ERIK HASSLE BÖG BÖGSSON ETC ETC!!!! Nån mer som gillar metal, för mig är Dio, Metallica och Black Sabbath aktuella. (Den är jäkligt bra) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 YÄ HÅRDROCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 YÄ HÅRDROCK!yay. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Aha, så det här är tråden där vi beter skriver i caps, dissar andras musiksmak och får oss själva att verka vara dumma headbangslavar (Brutal Legend-referens lol). Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 klart som fan, men det finns bara 1 band som är king of Metal, snackar naturligtvis om Rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Mustasch <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hungary Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 klart som fan, men det finns bara 1 band som är king of Metal, snackar naturligtvis om Rammstein.Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Men ni får fan inte glömma The Cult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Metallica<3 sentenced<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Entombed <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 The killers! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Men ni får fan inte glömma The Cult. Ser inte dem som metal, hur kan du göra det? The killers! <3 O_O WTF DID YOU JUST SAY YOU BETTER BE KIDDING Nej, men seriöst så älskar jag metal skitmycket, men på senare tiden har intresset fallit lite, av nån anledning. Antar att det är för att jag lyssnat sönder alla mina favoritlåtar. D; Redigerat 19 Oktober 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.