Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Sitter här och lyssnar på At the gates, ett av dom bästa death metal banden jag hört på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Sitter här och lyssnar på At the gates, ett av dom bästa death metal banden jag hört på länge Good stuff, däremot är det inte riktigt death, utan en tidig version av melodeath. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 (redigerat) Sitter här och lyssnar på At the gates, ett av dom bästa death metal banden jag hört på länge Good stuff, däremot är det inte riktigt death, utan en tidig version av melodeath. Mjo, men bra är dom Morbid angel är också bra ;) Redigerat 21 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Yes, gammal death metal är underbart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 (redigerat) Yes, gammal death metal är underbart :)jao (:Mitt favorit death metal band är nog arch enemy och at the gates Redigerat 21 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 http://open.spotify.com/track/0KAaslGdPc5I6WxmKe3whe Gammal Trash klassiker ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 http://open.spotify.com/track/0KAaslGdPc5I6WxmKe3whe Gammal Trash klassiker ^^ Najsig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Opeth :] Har nyss skaffat lite musik från ett av Dan Swanö's gamla band, Pan.Thy.Monium. Fantastiskt bra Prog Death, enda minuset är att det är omöjligt att höra några lyrics. hata sånt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Sitter och lyssnar på blooadbath, riktigt bra faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Meh, jag kommer nog aldrig förstå hur folk kan gilla death metal, i någon form. I mina öron låter det nästan värre än hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Meh, jag kommer nog aldrig förstå hur folk kan gilla death metal, i någon form. I mina öron låter det nästan värre än hiphop. du är hiphop -.-'http://www.youtube.com/watch?v=HmByeB7y5aw tycker du det är dåligt? :rolleyes: det bästa är 2:50 tills låten slutar. just då tycker jag att det inte låter riktigt som deathmetal utan mer blues eller classic rock. Redigerat 23 Oktober 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Meh, jag kommer nog aldrig förstå hur folk kan gilla death metal, i någon form. I mina öron låter det nästan värre än hiphop. du är hiphop -.-'http://www.youtube.com/watch?v=HmByeB7y5aw tycker du det är dåligt? :rolleyes: det bästa är 2:50 tills låten slutar. just då tycker jag att det inte låter riktigt som deathmetal utan mer blues eller classic rock. Vad menar du med det? Och nej, jag tycker inte att Opeth är dåliga, men de är så melodiska att jag inte ser dem som så "grov" death metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.