Gäst Crazyshit Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Children of bodom, Kalmah, All that remains, Mnemic, Chimaira, Neaera, August Burns Red, Lamb of god osv osv.. :D Någon mer än jag som gillar dessa band? :] Lamb of god, Och Children of bodom ftw :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Children of bodom, Kalmah, All that remains, Mnemic, Chimaira, Neaera, August Burns Red, Lamb of god osv osv.. :D Någon mer än jag som gillar dessa band? :] :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Jag fick en tillsägelse för att jag tyckte det va ös i The hellacopters :( Är jag helt ute och cyklar eller? Dem är väl fett metal? :( Redigerat 2 November 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Jag fick en tillsägelse för att jag tyckte det va ös i The hellacopters :( Är jag helt ute och cyklar eller? Dem är väl fett metal? :(det är ingen ös i den skiten. är det ens metal? det är ös i in flames. Redigerat 2 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag fick en tillsägelse för att jag tyckte det va ös i The hellacopters :( Är jag helt ute och cyklar eller? Dem är väl fett metal? :(det är ingen ös i den skiten. är det ens metal? det är ös i in flames. Det är mer ös i bmth ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma.Båda growlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Orgasm på World Painted Blood! Köpte den idag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma.Båda growlar? Men olika genres :P . BMTH är väll inte ens "riktig" metal? Kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma.Båda growlar? HAHAHAHAHA!Så bmth skulle growla? Bmth är fan emo metal. Och sedan så growlar sångaren inte, Han försöker få fram ett growl men misslyckas ständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma. Båda growlar? HAHAHAHAHA!Så bmth skulle growla? Bmth är fan emo metal. Och sedan så growlar sångaren inte, Han försöker få fram ett growl men misslyckas ständigt. Han growlar -.-TheUnamed@Bmth ingår i genren deathcore Redigerat 7 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma. Båda growlar? HAHAHAHAHA! Så bmth skulle growla? Bmth är fan emo metal. Och sedan så growlar sångaren inte, Han försöker få fram ett growl men misslyckas ständigt. Han growlar -.-TheUnamed@Bmth ingår i genren deathcore Jo det jag men det är ju inte metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.