Champagne Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Hej jag har hört att många personer INTE gillar Call of Duty : World at War (5) Single player! Jag klarade häromdan ut den på veteran och jag tyckte den var lätt och Jäklans roligt! Bra grafik och bra story... Nån mer som tyckte den var rolig och bra?? Isånnafall skriv i forumet och sen kollar vi hur många som tyckte den var skoj :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Hej jag har hört att många personer INTE gillar Call of Duty : World at War (5) Single player! Jag klarade häromdan ut den på veteran och jag tyckte den var lätt och Jäklans roligt! Bra grafik och bra story... Nån mer som tyckte den var rolig och bra?? Isånnafall skriv i forumet och sen kollar vi hur många som tyckte den var skoj :P Fyfan va ONÖDIG trådar du gör.Och nej jag tyckte inte att det va skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 16 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Hej jag har hört att många personer INTE gillar Call of Duty : World at War (5) Single player! Jag klarade häromdan ut den på veteran och jag tyckte den var lätt och Jäklans roligt! Bra grafik och bra story... Nån mer som tyckte den var rolig och bra?? Isånnafall skriv i forumet och sen kollar vi hur många som tyckte den var skoj :P Fyfan va ONÖDIG trådar du gör.Och nej jag tyckte inte att det va skoj. Men då behöver du väl inte svara då achkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Jo, När du sitter och gör onödiga trådar hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Att vara amerikan var värdelöst. Att vara ryssen Dmitri var kung. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Att vara amerikan var värdelöst. Att vara ryssen Dmitri var kung. Tyckte jag med :P Speciellt i slutet på sista banan "Downfall" när man sätter dit flaggan, det känns så jäkla Epic!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Hmm, var ett tag sen jag körde men var man inte 2 personer när man var ryss? Dmitri och nån annan? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Hmm, var ett tag sen jag körde men var man inte 2 personer när man var ryss? Dmitri och nån annan? :huh: Kanske, men jag minns bara Dmitri XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Hmm, var ett tag sen jag körde men var man inte 2 personer när man var ryss? Dmitri och nån annan? :huh:Jag har bara för mig att man är 1 person som ryss... Pvt. Dmitri Petrenko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Tyckte hela spelet (utom nazi zombies) sög, spelet var för lätt att klara på veteran, det var nästan lättare än att klara Halo3 på Legendary... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Tyckte hela spelet (utom nazi zombies) sög, spelet var för lätt att klara på veteran, det var nästan lättare än att klara Halo3 på Legendary... Fuck off, det är 100 gånger svårare. (jag sitter fast på Heart of the Reich :() Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Jag älskar den, ryska kampanjen är hardcore! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg