Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej jag har hört att många personer INTE gillar Call of Duty : World at War (5) Single player!

Jag klarade häromdan ut den på veteran och jag tyckte den var lätt och Jäklans roligt!

Bra grafik och bra story...

Nån mer som tyckte den var rolig och bra??

Isånnafall skriv i forumet och sen kollar vi hur många som tyckte den var skoj :P

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Hej jag har hört att många personer INTE gillar Call of Duty : World at War (5) Single player!

Jag klarade häromdan ut den på veteran och jag tyckte den var lätt och Jäklans roligt!

Isånnafall skriv i forumet och sen kollar vi hur många som tyckte den var skoj :P

Fyfan va ONÖDIG trådar du gör.

Och nej jag tyckte inte att det va skoj.

Skrivet

Fyfan va ONÖDIG trådar du gör.

Och nej jag tyckte inte att det va skoj.

Men då behöver du väl inte svara då achkar
Skrivet

Att vara amerikan var värdelöst. Att vara ryssen Dmitri var kung.

Tyckte jag med :P

Speciellt i slutet på sista banan "Downfall" när man sätter dit flaggan, det känns så jäkla Epic!! :P

Skrivet

Hmm, var ett tag sen jag körde men var man inte 2 personer när man var ryss? Dmitri och nån annan? :huh:

Jag har bara för mig att man är 1 person som ryss...

Pvt. Dmitri Petrenko

• 2 veckor senare...
Skrivet

Tyckte hela spelet (utom nazi zombies) sög, spelet var för lätt att klara på veteran, det var nästan lättare än att klara Halo3 på Legendary...

Fuck off, det är 100 gånger svårare. (jag sitter fast på Heart of the Reich :()

• Skapa ny...