Gäst ponta500 Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 hej jag vill lära mig spela trummor men min mamma tycker att i en lägenhet kan man inte spela trummor för det låter för mycket. hur ska jag kunna över tala henne så jag får börja spela trummor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 hej jag vill lära mig spela trummor men min mamma tycker att i en lägenhet kan man inte spela trummor för det låter för mycket. hur ska jag kunna över tala henne så jag får börja spela trummor?Det finns eltrummor som du kan använda hörlurar till. Då låter det inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Annars kan du alltid börja gå kurser i trummor, så slipper hon höra dig. Eller gör du som pandan sa, och köper el trummor, fast det är fortfarande inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Skulle eka i hela huset om du skulle börja slå på trummor :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Man kan inte ha trummor i en lägenhet, Grannarna skulle bli jävligt sura iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Eltrummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Eltrummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 http://www.thomann.de/se/ovningsdampare_trummor.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 de låter väll ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 det gör det å andra sidan också när du ser på tv eller steker ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Eltrummor.inte alls samma feeling men typ samma sak som en vanlig trumma :Diaf så lär du dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.