Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det är bara att prata med gubben om man har tur mkommer man dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 man kan inte komma till mirage island om man inte har ticket som man får av club nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Super-fox har ju det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 vem ska man tro på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Super-fox..han ahr komit dit..han säger ju det...annars skulle han sagt..jag kan inte komma dit typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 men då har han lämnat in sitt spel till club nintend och då får man en sån ticket så att man kan åka till mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag hade också gjort det...jag kom inte dit på en månad!!!!! GRR... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 han kanske ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Super-fox..han ahr komit dit..han säger ju det...annars skulle han sagt..jag kan inte komma dit typ.. Läs det här...!han skulle ju sagt:Men! Jag vill koma till mirage island.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 vad gör man i mirage island egentligen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Man kan möta en speciell pokémon och ta 2 bär msom bara finns där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det jag stör mig på är att det bara finns en pkmn på mirage siland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg