eeewwhh Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Där har du BB-taggarna som funkar på sidan, använd dessa, inte html. Testa dom i din presentation för att få veta vad alla gör om du inte redan vet. Jo allt det där vet jag, men om jag ens skriver ett mellanrum så blir det nåt konstigt </b> skit :S Vart ska du sätta ett mellanrum? Det funkar finfint i min presentation. Om jag skriver "först här och sen här" så blir resultatet i min presentation "först här <br><br>sen här<br>" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) Men du ska inte skriva <br>! Du ska skriva: [b]Crazyshitärbäst[/b] Redigerat 22 Oktober 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) Men du ska inte skriva <br>! Du ska skriva: [b]Crazyshitärbäst[/b] omg jag gör inte det.. trodde det gick fram i mitt förra inlägg.. först skriver jag "här" inga <br> eller liknande. (sen mellanrum) sen här och resultatet i min presentation är "först här <br><br>sen här<br>" Redigerat 22 Oktober 2009 av Normie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Mysko.. Vad har du för webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) " <b>Helt vanlig snubbe på 14 år.<br>Håller på med; musikproduktion, bild(lite allt möjligt faktist) och dans.</b> " - Varför dom där konstiga "<>" tagarna? Vart kommer dom ifrån? Redigerat 22 Oktober 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 " <b>Helt vanlig snubbe på 14 år.<br>Håller på med; musikproduktion, bild(lite allt möjligt faktist) och dans.</b> " - Varför dom där konstiga "<>" tagarna? Vart kommer dom ifrån? Vi har redan påpekat att det är Html taggar. Försök att deaktivera alla tillägg du har till webbläsaren. Det kan finnas något där som gör om din text till html automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Det är inte bara på min dator, det är alla. EDIT: just nu sitter jag på morsans, hon har IE. Det är same shit. Redigerat 24 Oktober 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Jag hade samma problem för ett tag sen, men jag lyckades lösa det genom att trycka på den här knappen några gånger: http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_editor_images/rte-switch-editor.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Mysko.. Vad har du för webbläsare?Firefox, men som organism sa så är det likadant på alla datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 jag kan nt ha ljud på min profil :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 (redigerat) Nej, du måste ladda ner ett tillägg som kan spela upp ljud. Googla på "play sound [webbläsare]". Firefox, men som organism sa så är det likadant på alla datorer.Har ni provat på andra datorer än de ni har hemma, typ skoldatorer och liknande? Edit: Jag ser också html taggar på Normies och Organism.. Det är någon bugg eller nått.. Redigerat 28 Oktober 2009 av TheCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 det är överallt mannen. börjar iritera mig lite när man vill skaffa en normal press. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.