Undead Skrivet 20 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 gnugga? Gnuggar man med fingrarna, en kniv, en peng elr? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 gnugga? Gnuggar man med fingrarna, en kniv, en peng elr? xDBeror på, har du lång naglar? Håller du kniven i bra lutning? är "pengar" en sedel eller mynt? Mjo, ett mynt funkar, nagel också dock blir du smutsig och det tycker inte elaka farbrorn om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Jag brukar alltid ta en sked och skrapa av det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Tog en nyckel och skrapade sönder koden =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 20 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Tog en nyckel och skrapade sönder koden =( Aj då! Det var inte något bra det :o Tack för "tipsen" ni andra, när ni berättade om era sked o nagel historier :) Tror att tråden kan sluta här nu. tack allihop! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Haha, föräldrar som är rädda för att ge ut information till blizzard är alltid lika kul Tönt. Är jag en tönt för att jag tycker att det är löjligt när föräldrar inte vill betala med kort på internet? :( Tänk på att han är en p12'a, han har det inte lätt..... Särskilt inte om han "spelar" wow och inte vet vad ett gamecard är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Jag råkade skrapa bort 3 siffror med nycklar och en testa jag en kniv så var det ännu värre ;) Använder själv den klassiska en kronan till alla mina skrapkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 jag skrapar med ett mynt, som man skrapar skraplotter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Haha, föräldrar som är rädda för att ge ut information till blizzard är alltid lika kul Tönt. Är jag en tönt för att jag tycker att det är löjligt när föräldrar inte vill betala med kort på internet? :( Tänk på att han är en p12'a, han har det inte lätt..... Särskilt inte om han "spelar" wow och inte vet vad ett gamecard är. Noobig? Jag visste vad det var, men jag behövde mer information. Och jag fyller snart 13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Du kallade honom tönt utan någon direkt anledning, eh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Tönt. Tönt. Tönt:) Anledning please?Snälla. Sluta skriva onödiga inlägg om att nån är en tönt utan argument. Bara ordet "Tönt"... Redigerat 23 Oktober 2009 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Haha, föräldrar som är rädda för att ge ut information till blizzard är alltid lika kul Tönt. Är jag en tönt för att jag tycker att det är löjligt när föräldrar inte vill betala med kort på internet? :( Tänk på att han är en p12'a, han har det inte lätt..... Särskilt inte om han "spelar" wow och inte vet vad ett gamecard är. Noobig? Jag visste vad det var, men jag behövde mer information. Och jag fyller snart 13. Noobig? Vad fan baserar du det på? Så du påstar att du visste vad ett GC va? Enligt mig gör du inte det med detta inlägget: "Vad är gamecard och hur funkar dom?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg