💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Är Bäst?

118 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tjena

Jag undra vilket som är bäst, Ps3 eller Xbox 360

Nivå 0 · Nykomling

One two three four, I declare a flame war!

360 är bäst btw

Nivå 0 · Nykomling

PS3 är bäst, de är fakta. Men inge fel på 360 dock.

Två videor som förklarar varför:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Xbox 360.

Nivå 0 · Nykomling

ps3 4sue

Nivå 0 · Nykomling

360

Nivå 0 · Nykomling

ps3 har fler röster än xbox

Är väl en smaksak. Alla tycker olika. Men jag tror nog PS3:an är bäst. Den är nyare finns fler funktioner, och en bättre konsoll helt enkelt. Det negativa med Xbox är att den låter som en dammsugare när man skall sätta på den.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

PS3 är bäst, de är fakta.

Jag anser att det är en smaksak, man kan ju jämföra saker som grafik och se vem som är bäst på den delen men även om PS3 vinner flest kategorier så är det fortfarande en smaksak.
Nivå 0 · Nykomling

Bah, inget svårt val

360 har nästan lika bra grafik, 1000000x bättre spela online-funktion. 360 har skönare kontroll, inte nära lika klumpigt, fler och bättre spel, ja, den mesta är bättre med 360.

Nivå 0 · Nykomling

Xbox 360.

Nivå 0 · Nykomling

Smaksak. Jag föredrar 360 därför att onlineläget är bäst, det har ett schyst fristående system för röstchatt, party osv som funkar perfekt till alla spel, har bättre spel, skönare kontroller och kan spela divx / xvid filmer.

360

Nivå 0 · Nykomling

De är bra på olika saker. Men jag har ett ps3, så jag röstar ps3.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

1000000x bättre spela online-funktion

Berätta mer!

Förutom att onlinedelen kostar ~500kr/året så ser jag få skillnader på de två tjänsterna.

Som en ägare av båda konsolerna föredrar jag Playstation 3, spelen faller mig helt enkelt mer i smaken och det är ju vad som räknas i slutändan.

Nivå 0 · Nykomling

Inte en sån här tråd till. :cry:

Men om det ska var någon så är det väl 360

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

PS3 är bäst, de är fakta.

Jag anser att det är en smaksak, man kan ju jämföra saker som grafik och se vem som är bäst på den delen men även om PS3 vinner flest kategorier så är det fortfarande en smaksak.

Jag kanske formulerade mig fel, skulle kanske ha skrivit, "PS3 är den mest kraftfulla". Den har 2x bättre processor, blabal, osvosv.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Inte en sån här tråd till. :cry:

Men om det ska var någon så är det väl 360

w0rd.

21 Oct 2009
↗ till inlägget

De är bra på olika saker. Men jag har ett ps3, så jag röstar ps3.

Samma här. Tycker att Xbox 360:n inte håller samma prestanda som PS3:an gör. Fler har Xbox 360 än PS3, tror jag.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Micro$oft eller $ony.... same shit om du frågar mig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in