Easton Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Exakt vad heter uppdraget? Kommer inte ihåg något hämta knark i ett sjukhus uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Exakt vad heter uppdraget? Kommer inte ihåg något hämta knark i ett sjukhus uppdrag... The Ice Storm, tror jag... Minns att det är en referens till nån film som heter typ så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Exakt vad heter uppdraget? Kommer inte ihåg något hämta knark i ett sjukhus uppdrag... The Ice Storm, tror jag... Minns att det är en referens till nån film som heter typ så. The snow storm. Klarade det tillslut! förlorade inte en enda HP. Körde uppdraget rätt tight. Så det gick flytande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nu minns jag! Man ska hämta knarket åt den där feta kärringen! Det hade jag problem med i början, men man ska försöka dra ut så fort som möjligt innan snutarna kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nu minns jag! Man ska hämta knarket åt den där feta kärringen! Det hade jag problem med i början, men man ska försöka dra ut så fort som möjligt innan snutarna kommer in. Men jag är ju redan klar! läs min förra inlägg :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Du gör uppdraget för Elisabeth hade också problem med uppdraget vad jag gjorde var at först köpa armor och alla bra vapen dom som går sen så starta jag uppdraget åkte dit och slaktade alla i knarkligan sen gick jag in hämtad kokainet och när polisen kom så gömde jag mig bakom väggarna och sköt några poliser och tog livet som låg precis när du går vänster vid ett ställe och sen såg jag utgången och då sprang jag som in i helvete till utgången tog en bil och drog ifrån snuten och klarade det :D Redigerat 23 Oktober 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Du gör uppdraget för Elisabeth hade också problem med uppdraget vad jag gjorde var at först köpa armor och alla bra vapen dom som går sen så starta jag uppdraget åkte dit och slaktade alla i knarkligan sen gick jag in hämtad kokainet och när polisen kom så gömde jag mig bakom väggarna och sköt några poliser och tog livet som låg precis när du går vänster vid ett ställe och sen såg jag utgången och då sprang jag som in i helvete till utgången tog en bil och drog ifrån snuten och klarade det :D Han har redan sagt 2 gånger att han klarat av uppdraget. Testa att använda , och . någon gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 lol, jag vill inte var taskig men om du inte ens klarar det uppdraget så bör du nog lägga ner spelet ja, eftersom det senare i spelet kommer uppdrag som är asmycket svårare, t.ex. ska du råna en bank som är skitsvårt, men om du klarar det uppdraget så har du mycket kul framför dig! B) lol, jag vill inte var taskig men om du inte ens klarar det uppdraget så bör du nog lägga ner spelet ja, eftersom det senare i spelet kommer uppdrag som är asmycket svårare, t.ex. ska du råna en bank som är skitsvårt, men om du klarar det uppdraget så har du mycket kul framför dig! B) oj sry, läste inte att du hade klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.