Hoppa till innehåll

Svårt Updrag I Gtaiv.


Saddam
 Dela

Rekommendera inlägg

Exakt vad heter uppdraget? Kommer inte ihåg något hämta knark i ett sjukhus uppdrag...

The Ice Storm, tror jag... Minns att det är en referens till nån film som heter typ så.

 

The snow storm.

 

Klarade det tillslut! förlorade inte en enda HP. Körde uppdraget rätt tight. Så det gick flytande :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Du gör uppdraget för Elisabeth hade också problem med uppdraget vad jag gjorde var at först köpa armor och alla bra vapen dom som går sen så starta jag uppdraget åkte dit och slaktade alla i knarkligan sen gick jag in hämtad kokainet och när polisen kom så gömde jag mig bakom väggarna och sköt några poliser och tog livet som låg precis när du går vänster vid ett ställe och sen såg jag utgången och då sprang jag som in i helvete till utgången tog en bil och drog ifrån snuten och klarade det :D

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du gör uppdraget för Elisabeth hade också problem med uppdraget vad jag gjorde var at först köpa armor och alla bra vapen dom som går sen så starta jag uppdraget åkte dit och slaktade alla i knarkligan sen gick jag in hämtad kokainet och när polisen kom så gömde jag mig bakom väggarna och sköt några poliser och tog livet som låg precis när du går vänster vid ett ställe och sen såg jag utgången och då sprang jag som in i helvete till utgången tog en bil och drog ifrån snuten och klarade det :D

Han har redan sagt 2 gånger att han klarat av uppdraget.

Testa att använda , och . någon gång..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol, jag vill inte var taskig men om du inte ens klarar det uppdraget så bör du nog lägga ner spelet ja, eftersom det senare i spelet kommer uppdrag som är asmycket svårare, t.ex. ska du råna en bank som är skitsvårt, men om du klarar det uppdraget så har du mycket kul framför dig! B)

 

lol, jag vill inte var taskig men om du inte ens klarar det uppdraget så bör du nog lägga ner spelet ja, eftersom det senare i spelet kommer uppdrag som är asmycket svårare, t.ex. ska du råna en bank som är skitsvårt, men om du klarar det uppdraget så har du mycket kul framför dig! B)

oj sry, läste inte att du hade klarat det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...