lassmarki Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D Borde inte det här va i Half life forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Har du testat installerat om Css? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D Är det i steam eller vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lassmarki Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D Är det i steam eller vanligt? steam :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Har för mig ja fått de eller något liknande o då så kan du bara ladda ner nya drivrutiner till ditt grafikkort installera dom och så funkar det sen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Testa googla först. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lassmarki Skrivet 22 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Har för mig ja fått de eller något liknande o då så kan du bara ladda ner nya drivrutiner till ditt grafikkort installera dom och så funkar det sen igen jag vet inte vad det är jag ska ladda hem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D Borde inte det här va i Half life forumet? Neeej???? Ontopic : Vissa datorer kan inte spela css ... du behöver : Minimum: 1.2 GHz processor, 256 MB RAM, DirectX 7 nivå grafikkort, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet anslutning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Css suger så var glad :D Nej men kontakta steam support! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Ja antingen det eller så klickar han bara på min länk där svaret antagligen finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Hej jag har ett problem . För när jag ska starta css så står det failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockindexBuffer sen står det The memory could not be ''read'' och typ att den inte gick att utföra minnesåtgärd :P HJÄLP MIG TACK :D Fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.