JonteFire2 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 när jag laddade ner en musik blir det en ASPX-fil och jag vet inte vad det är för fil men min mobil klarar inte av det formatet. Vet ni något gratisprogram som kan konvertera det till en MP3-fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Om jag inte har fel så är det en "webbsida" fil, liknande som PHP och HTML. Då har du inte laddat ner låten, utan du har laddat ner själva sidan låten är på. Du har antagligen högerklickat och valt "Spara mål som..." eller "Spara länk som...". Har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Om jag inte har fel så är det en "webbsida" fil, liknande som PHP och HTML. Då har du inte laddat ner låten, utan du har laddat ner själva sidan låten är på. Du har antagligen högerklickat och valt "Spara mål som..." eller "Spara länk som...". Har jag fel? Japp, man använder visual studio för att göra sidor med aspx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.