PussyCat Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Nu blire att göra eventet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Nu blire att göra eventet ! förvänta dig inte för mycket av rewarden för då blir du bara besviken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Jag gillade capen för wcing och eek var ju kul. Borde ha varit mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Detta var verkligen perfekt. Tyckte dock att det var ganska kort :(. Men det var bättre en förra årets :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Jag gillade capen för wcing och eek var ju kul. Borde ha varit mer Cape för Woodcutting, det här året? Har jag missat något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 haha man fick bara en spindel LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 haha man fick bara en spindel LOL Vad hade du förväntat dig? Ett rare item värt 200 Miljoner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Det här var ju fan lite småkul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Det var ett grymt quest men kassa rewards :-& Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 om du tycker det var grymt märkts det tydligt at du alldrig varit member, jag tyckte delen mellan the grim reaper och spider qeun påminde lite för mycket om en agility course Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 om du tycker det var grymt märkts det tydligt at du alldrig varit member, jag tyckte delen mellan the grim reaper och spider qeun påminde lite för mycket om en agility courseVad spelar det för någon roll om man är member eller inte?Både gratis spelare och betalande spelare kan göra samma events. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjoelj Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) Kul event men man fick ingen ny emote Redigerat 22 November 2009 av pjoelj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg