Gäst Eminem4Life Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Hehe :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) Dom var kassa Redigerat 28 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 ja jerry är ju bäst men Horst äger också haha jag ritar ett kryss med blyerts för det går nämligen o sudda bort om nånting skulle bli fel sen borrar jag ett hål och det här är viktigt jag borrar där jag ritar krysset stig aha Hahaha :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jerry ägde men denna gick att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Haha. Fast Jerry är bäst juh. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Ja nu är butiken färdig vilken rymd det blev vila ärliga matrial vi har fått jobba med nä vad säger du stig ska vi la till nåt lite extra ja varför inte av den här ska vi göra små hjärtan och sen förstår ni kan man dekorera korven om man vill och det vill jag hehe :D :lol: :D :lol: bästa jag hör och sen förstår ni kan man dekorera korven om man vill och det vill jag :lol: Fast ingen slår jerry XD hahahaha Redigerat 23 Oktober 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) tycker att båda va kassa >.< som sagt, inget slår Jerry ;P Redigerat 23 Oktober 2009 av Faily Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Ganska kul, men Jerry är klockrent ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Vad tråkigt, Jerry slår ju allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jerry är ju skit mycket bättre än han xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) "Sen kan man dekorera korven och det vill jag" i lol'd XD osså den här: "Och sen borrar jag ett hål...och det här är viktigt: jag borrar där jag ritat krysset" stig: "jaha" *skiter fullständigt i det* älskvärt XD Redigerat 15 Januari 2010 av havrekakan98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.