Hitman-Kodnamn47 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ja har sett den min favo scen är när scooby pruttar så hårt och höggt på gruv arbetar monstret så denns eld kommer på monstret inte scooby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 sett ettan, men den var dålig. kanske att tvåan är bättre, den verkar vara lite mer lik den tecknade seien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Har den kommit ut? JA!, för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Sett första filmen och ska nog se den andra men inte på svenska! Dom låter så himla dumma på svenska! Torde att det skulle va engelsk tal men det va svensk tal ass dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag har inte sätt den men jag vill se den...Och min kompis har sett den filmen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 leatherface skulle kapa av scoobys huvud sen skulle han äta up kroppen med rästan av kanibal familjen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.