PussyCat Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Tror min syrra har detta inspelat.. Hon är 10 btw. @Trådskaparen Hur gammal är du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Tyvärr har denna film beskådats (den första). ...det finns inga ord som kan beskriva hur ont i själen jag fick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Hur kan man tycka att en film suger utan att ens se på den? Det är som att döma en bok efter omslaget. Hsm är inget för mej, way för mycket kass musik och lite för "gullig" handling. Har sett dom (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Tror min syrra har detta inspelat.. Hon är 10 btw. @Trådskaparen Hur gammal är du ? Han är typ 17+. Gillar inte filmerna, har sett de två första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Ojdå, udda filmsmak för att vara så gammal. No offence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Inte precis min smak ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tycker första filmen var dålig, valde att inte se på uppföljarna... Har läckt ut en massa nakenbilder på Vanessa (huvudrollsinnehavaren) och hon ska även ha poserat för Playboy? (http://1.bp.blogspot.com/_XA8YN4kv2wM/SnzPxExydcI/AAAAAAAAAmk/lETaZYjYLNI/s320/vanessa04.jpg) *HOST* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Jiyu och Adi, Member är 16 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tycker första filmen var dålig, valde att inte se på uppföljarna... Har läckt ut en massa nakenbilder på Vanessa (huvudrollsinnehavaren) och hon ska även ha poserat för Playboy? (http://1.bp.blogspot.com/_XA8YN4kv2wM/SnzPxExydcI/AAAAAAAAAmk/lETaZYjYLNI/s320/vanessa04.jpg) *HOST* Fan, censuerad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tycker första filmen var dålig, valde att inte se på uppföljarna... Har läckt ut en massa nakenbilder på Vanessa (huvudrollsinnehavaren) och hon ska även ha poserat för Playboy? (http://1.bp.blogspot.com/_XA8YN4kv2wM/SnzPxExydcI/AAAAAAAAAmk/lETaZYjYLNI/s320/vanessa04.jpg) *HOST* Vem har inte gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Vem har inte gjort det? Syftar du på dom som gjort Disney filmer eller rent allmänt? Miley Curus har väl det med vad jag har hört.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Bara massa onödiga inlägg, inte så vettig tråd heller. Låser. Det är inte okej att bara citera utan att skriva någonting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg