evokia Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 javisst javisst. du glömde visst att alla kanske inte gillar att träna hunter. det är bara krångligt. jag är på lv 1 nu. jag satte up min snara i skogen och väntade i tio minuter men inte kom det någon fågel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 javisst javisst. du glömde visst att alla kanske inte gillar att träna hunter. det är bara krångligt. jag är på lv 1 nu. jag satte up min snara i skogen och väntade i tio minuter men inte kom det någon fågelsatte du upp den på rätt ställe bara.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 javisst javisst. du glömde visst att alla kanske inte gillar att träna hunter. det är bara krångligt. jag är på lv 1 nu. jag satte up min snara i skogen och väntade i tio minuter men inte kom det någon fågelsatte du upp den på rätt ställe bara.... vadå rätt ställe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 javisst javisst. du glömde visst att alla kanske inte gillar att träna hunter. det är bara krångligt. jag är på lv 1 nu. jag satte up min snara i skogen och väntade i tio minuter men inte kom det någon fågel satte du upp den på rätt ställe bara.... vadå rätt ställe? Det finns specifika ställen att ställa upp sina fällor. F.ö så är detta ett bra sätt för nybörjare att samla på sig pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 javisst javisst. du glömde visst att alla kanske inte gillar att träna hunter. det är bara krångligt. jag är på lv 1 nu. jag satte up min snara i skogen och väntade i tio minuter men inte kom det någon fågelJag har aldrig tränat hunter, jag vet inte VAR man tränar hunter, och jag tänker aldrig göra det. Ändå är jag hunter lv. 83 och har tjänar 5mil på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 BRA OM MAN LVLAR COOKING! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 finns oändligt många sätt att tjäna engar på runescape vissa e bättre å vissa e sämre (då menar jag karamja exemplet ibörjan av tråden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg