Stixx Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Skrivet 24 Oktober 2009 kan nån några bra 360 spel? Har redan: Halo 3(vanliga inte odst) GTA IV Kung fu panda + Lego indiana jones och de spelen som man får i början till arcade om ni skriver nåt spel så kan ni väll lägga in nån länk med billigt pris? Citera
Husko Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Skrivet 24 Oktober 2009 kan nån några bra 360 spel? Har redan: Halo 3(vanliga inte odst) GTA IV Kung fu panda + Lego indiana jones och de spelen som man får i början till arcade om ni skriver nåt spel så kan ni väll lägga in nån länk med billigt pris? Call of duty 4, En av dom bästa spelet jag har någonsin spelat. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=172671 Citera
Touchmagic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Skrivet 24 Oktober 2009 håller med, cod4, köpte det i tisdags ^^ 269 kr helt nytt för begagnat pris på gamestop ^^ skulle egentligen köpa begagnat men han hittade inte skivan så jag fick ett helt nytt för det begagnade priset ^^ snart kommer ju modern warfare 2, uppföljaren till cod4. 10 nov släpps det :P Citera
Sinclair Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Skrivet 25 Oktober 2009 The Orange Box, fem spel i ett paket (Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Portal och Team Fortress 2), Mass Effect, Gears of War 1 och 2, The Elder Scrolls IV: Oblivion och Bioshock. Alla dessa spel är mästerverk! På pricerunner.se kan man jämföra priser så att man hitter de billigaste alternativet. Citera
Stixx Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Street Fighter IV. har sett några videos om det spelet och det ser extrem dåligt ut. spelade gears of war 2 hos min kusin idag och fyfan vad bra spel! cod4 har jag spelat på dator och har nästan tröttnat men jag ska nog köpa den nya, har även hört nån som sagt att fable II är bra och det nya brutal legend också är bra, fast enligt reklamen så verkar brutal legend vara rätt dåligt. Citera
Garone Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Street Fighter IV. har sett några videos om det spelet och det ser extrem dåligt ut. Lol, allvarligt? Citera
swagzter Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Skrivet 28 Oktober 2009 Street Fighter IV. har sett några videos om det spelet och det ser extrem dåligt ut. Lol, allvarligt? Jag tror att han menar allvar. Jag har också sätt videos om det spelet, och det ser väldigt dåligt ut, för att vara ärlig. Sen tror jag också att många av de som tycker om detta spel gillar det, för att de älskade klassiska, gamla Street Fighter. Tänk på det! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.