Hoppa till innehåll

Recruit A Friend


Trala
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Jag letar en person som skulle tänka sig att bli recruitad av mig för att bl a kunna levla tre gånger (300% xp = om vi är i samma level, annars får den som i lägre level 3 gånger xp och den som är högre normalt) så fort.

 

Jag spelar på Shadowsong som Alliance, men det är inget krav att vi kör där. Fördelen skulle vara dock att jag kan ge oss guld (bags) köpa boost och liknande.

 

Det enda kravet jag har är att du är aktiv och kan spela mycket, orkar inte recruita med någon slacker.

 

Skicka ett privat meddelande om du är intresserad eller har frågor.

 

Med vänliga hälsningar

ZoZXZSSF

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar på Shadowsong som Alliance, men det är inget krav att vi kör där. Fördelen skulle vara dock att jag kan ge oss guld (bags) köpa boost och liknande.

Den som är reqruitad kan inte ta emot dom gulden så länge han har ett trail acc, för man kan inte trada med dom :/

 

Jag skulle också vilja "raffa" nån, spelar som Horde på vashj :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

 

Jag letar en person som skulle tänka sig att bli recruitad av mig för att bl a kunna levla tre gånger (300% xp = om vi är i samma level, annars får den som i lägre level 3 gånger xp och den som är högre normalt) så fort.

 

Jag spelar på Shadowsong som Alliance, men det är inget krav att vi kör där. Fördelen skulle vara dock att jag kan ge oss guld (bags) köpa boost och liknande.

 

Det enda kravet jag har är att du är aktiv och kan spela mycket, orkar inte recruita med någon slacker.

 

Skicka ett privat meddelande om du är intresserad eller har frågor.

 

Med vänliga hälsningar

ZoZXZSSF

Om det skiljer en lvl, så får båda 300% exp, jag och min kompis fick det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar på Shadowsong som Alliance, men det är inget krav att vi kör där. Fördelen skulle vara dock att jag kan ge oss guld (bags) köpa boost och liknande.

Den som är reqruitad kan inte ta emot dom gulden så länge han har ett trail acc, för man kan inte trada med dom :/

 

Jag skulle också vilja "raffa" nån, spelar som Horde på vashj :P

 

Givetvis är man tvungen tyvärr att köpa World Of Warcraft för att RAF ska funka.

 

Virus: Då vet jag det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar på Shadowsong som Alliance, men det är inget krav att vi kör där. Fördelen skulle vara dock att jag kan ge oss guld (bags) köpa boost och liknande.

Den som är reqruitad kan inte ta emot dom gulden så länge han har ett trail acc, för man kan inte trada med dom :/

 

Jag skulle också vilja "raffa" nån, spelar som Horde på vashj :P

 

Givetvis är man tvungen tyvärr att köpa World Of Warcraft för att RAF ska funka.

 

Virus: Då vet jag det!

 

Nä det måste man inte, man får köra gratis i 10 dagar först innan man måste köpa. (Med 3x exp och så)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...