Nazar Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Skrivet 26 Oktober 2009 vad tror ni ska det komma ett nytt killzone nästa år? för att gamereactor säger det men jag litar inte på dom. dom snackar alltid bullshit men man kan hoppas på det <_< . här finns länken som säger det. http://www.gamereactor.se/nyheter/19812/Ki...%E4sta+%E5r%3F/ Citera
Gäst Jiyu Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Skrivet 26 Oktober 2009 Skulle vara najs, har precis beställt Killzone 2 så. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Skrivet 26 Oktober 2009 Snackar Gamereactor bullshit? Det kan ju en 3 åring verkligen veta. Citera
Nazar Skrivet 26 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Oktober 2009 Snackar Gamereactor bullshit? Det kan ju en 3 åring verkligen veta. käften pojk och gamereactor är för små ungar som du tönt och jag säger dom snackar bullshit för att dom gör det alltid och du kan hålla käften ingen har sagt att du ska lägga dig i för att du har inte ens en ps3. du är fan 2år säkert. Citera
Garone Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Skrivet 26 Oktober 2009 Snackar Gamereactor bullshit? Det kan ju en 3 åring verkligen veta. käften pojk och gamereactor är för små ungar som du tönt och jag säger dom snackar bullshit för att dom gör det alltid och du kan hålla käften ingen har sagt att du ska lägga dig i för att du har inte ens en ps3. du är fan 2år säkert. När har de snackat bullshit? Citera
Nazar Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Snackar Gamereactor bullshit? Det kan ju en 3 åring verkligen veta. käften pojk och gamereactor är för små ungar som du tönt och jag säger dom snackar bullshit för att dom gör det alltid och du kan hålla käften ingen har sagt att du ska lägga dig i för att du har inte ens en ps3. du är fan 2år säkert. När har de snackat bullshit? alltid dom kopierar allas andra sidor där det står information om saker som är kanske fake. gamereactor kopierar från varje sida där dom snackar om spel som kan vara fake. dom vet inte ens nåt om vad som händer i spelvärlden dom bara kopierar. Citera
Garone Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Snackar Gamereactor bullshit? Det kan ju en 3 åring verkligen veta. käften pojk och gamereactor är för små ungar som du tönt och jag säger dom snackar bullshit för att dom gör det alltid och du kan hålla käften ingen har sagt att du ska lägga dig i för att du har inte ens en ps3. du är fan 2år säkert. När har de snackat bullshit? alltid dom kopierar allas andra sidor där det står information om saker som är kanske fake. gamereactor kopierar från varje sida där dom snackar om spel som kan vara fake. dom vet inte ens nåt om vad som händer i spelvärlden dom bara kopierar. Vad menar du med kopiera? Kopiera och klistra in? De måste ju ha källor... Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Snackar Gamereactor bullshit? Det kan ju en 3 åring verkligen veta. käften pojk och gamereactor är för små ungar som du tönt och jag säger dom snackar bullshit för att dom gör det alltid och du kan hålla käften ingen har sagt att du ska lägga dig i för att du har inte ens en ps3. du är fan 2år säkert. Gamereactor kopierar inte ett skit.Dem har såklart källor, det har alla spel tidningar. Och dem skriver absolut inget bullshit i deras tidningar. Citera
Nazar Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Snackar Gamereactor bullshit? Det kan ju en 3 åring verkligen veta. käften pojk och gamereactor är för små ungar som du tönt och jag säger dom snackar bullshit för att dom gör det alltid och du kan hålla käften ingen har sagt att du ska lägga dig i för att du har inte ens en ps3. du är fan 2år säkert. Gamereactor kopierar inte ett skit.Dem har såklart källor, det har alla spel tidningar. Och dem skriver absolut inget bullshit i deras tidningar. jaja vem bryr sig få inte damp nu. du börjar gråta när man säger gamereactor suger. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Okey, Värst vad jag känner mig dissad nu då. Sluta skämma ut dig själv ffs. Citera
GangsterTwist Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 "While reading a copy of Playstation: The Official Magazine (December 2009) issue that was sent to my mail, something really seemed to catch my eye. On page 20 of the magazine there is an article titled "The Secret Games of 2010″ and it just so happens to speak of Killzone 3. "Insider slips reveal three big names you can already pencil for the next year. Killzone 3 is reportedly deep in development, Insomniac's Full Moon Show podcast hints at a project we can only conclude is Resistance 3, and a Treyarch employee's online mentions a Call of Duty: World at World sequel." It would be nice if Killzone 3 came out next year as another AAA title that is exclusive for the Playstation 3. But who knows what could happen" Så Playstations officiella tidning säger det. Sedan litar jag inte på release dates, de lyckas alltid skjuta upp spelen ett år eller två.. Tycker inte Gamereactor gör fel, ifall nu Playstations officiella tidning har en artikel om det. Citera
Nazar Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 "While reading a copy of Playstation: The Official Magazine (December 2009) issue that was sent to my mail, something really seemed to catch my eye. On page 20 of the magazine there is an article titled "The Secret Games of 2010″ and it just so happens to speak of Killzone 3. "Insider slips reveal three big names you can already pencil for the next year. Killzone 3 is reportedly deep in development, Insomniac's Full Moon Show podcast hints at a project we can only conclude is Resistance 3, and a Treyarch employee's online mentions a Call of Duty: World at World sequel." It would be nice if Killzone 3 came out next year as another AAA title that is exclusive for the Playstation 3. But who knows what could happen" Så Playstations officiella tidning säger det. Sedan litar jag inte på release dates, de lyckas alltid skjuta upp spelen ett år eller två.. Tycker inte Gamereactor gör fel, ifall nu Playstations officiella tidning har en artikel om det. playstation magasine har rätt. men gamereactor kopierade ändå vi vet ju det. annars om playstation magasine har inte sagt nåt skulle inte gamereactor skriva ens upp det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.