GangsterTwist Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 "Killzone is reportedly in deep development" , och de lär gå dubbelt så fort nu, med tanke på att de inte måste skapa en engine och de förstår sig på PS3 mycker bättre. Lite som Uncharted och Uncharted 2. Hoppas bara Killzone 3 har mer varjerande miljöer. Längtar till att se gameplay :) BTW: Vet någon när nästa stora "spel gala" är? För de lär ju visa en teaser där eller något. Citera
Nazar Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 jag hoppas att i killzone 3 dom ska ha alla vapen i multiplayer som i story mode till killzone 3. och fordon måste komma till multiplayern. om alla vapen kommer inte finnas med då är jag besviken för att dom kommer göra säkert dlc ur dom och sälja sen samma vapen när man kunde få gratis från första gången. fordon måste komma om inte. då köper jag inte spelet. Citera
Gäst Jiyu Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 "Killzone is reportedly in deep development" , och de lär gå dubbelt så fort nu, med tanke på att de inte måste skapa en engine och de förstår sig på PS3 mycker bättre. Lite som Uncharted och Uncharted 2. Hoppas bara Killzone 3 har mer varjerande miljöer. Längtar till att se gameplay :) BTW: Vet någon när nästa stora "spel gala" är? För de lär ju visa en teaser där eller något. Du menar E3? Citera
GangsterTwist Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 "Killzone is reportedly in deep development" , och de lär gå dubbelt så fort nu, med tanke på att de inte måste skapa en engine och de förstår sig på PS3 mycker bättre. Lite som Uncharted och Uncharted 2. Hoppas bara Killzone 3 har mer varjerande miljöer. Längtar till att se gameplay :) BTW: Vet någon när nästa stora "spel gala" är? För de lär ju visa en teaser där eller något. Du menar E3? E3 är väl i Juni, och de lär ju vara någon annan spel gala innan dess, typ GDC, som var i Mars tror jag. Men år 2010 vet jag inte när galorna kommer vara. Någon som vet? Citera
Nazar Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Oktober 2009 "Killzone is reportedly in deep development" , och de lär gå dubbelt så fort nu, med tanke på att de inte måste skapa en engine och de förstår sig på PS3 mycker bättre. Lite som Uncharted och Uncharted 2. Hoppas bara Killzone 3 har mer varjerande miljöer. Längtar till att se gameplay :) BTW: Vet någon när nästa stora "spel gala" är? För de lär ju visa en teaser där eller något. Du menar E3? E3 är väl i Juni, och de lär ju vara någon annan spel gala innan dess, typ GDC, som var i Mars tror jag. Men år 2010 vet jag inte när galorna kommer vara. Någon som vet? dom visar e3 varje år. Citera
GangsterTwist Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Skrivet 28 Oktober 2009 Jag vet de! Men jag undrar vilken gala som är härnäst! Citera
Gäst TekkenWarrior Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 Tror dock inte att det kan bli lika bra som tvåan. Men skulle alltid bli kul. Citera
GangsterTwist Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Skrivet 30 Oktober 2009 Tror dock inte att det kan bli lika bra som tvåan. Men skulle alltid bli kul.Vad menar du? Många var besvikna på x antal saker i Killzone 2. Nu kommer ju utvecklarna kunna få feedback från spelarna, och göra ett bättre Killzone. Det går alltid att förbättra, tror absolut att nästa KZ kommer vara grymt mycket bättre en KZ2. Jag säger bara - Fler miljöer, bättre voice acting/story, använd all kraft av PS3an! Citera
Encoder Skrivet 15 November 2009 Rapport Skrivet 15 November 2009 Ganstertwist, dom kan ju använda typ 3/4 dels kraft av ps3:an. Om dom tar all så låter fläkten som en windows 2000 som försöker installera Crysis. hehe Citera
Gäst Jiyu Skrivet 15 November 2009 Rapport Skrivet 15 November 2009 Ganstertwist, dom kan ju använda typ 3/4 dels kraft av ps3:an. Om dom tar all så låter fläkten som en windows 2000 som försöker installera Crysis. heheNej, det kommer den inte göra. Citera
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Skrivet 17 November 2009 Tror dock inte att det kan bli lika bra som tvåan. Men skulle alltid bli kul.Vad menar du? Många var besvikna på x antal saker i Killzone 2. Nu kommer ju utvecklarna kunna få feedback från spelarna, och göra ett bättre Killzone. Det går alltid att förbättra, tror absolut att nästa KZ kommer vara grymt mycket bättre en KZ2. Jag säger bara - Fler miljöer, bättre voice acting/story, använd all kraft av PS3an! Orsaken att miljöerna är så repetitiva är eftersom det utspelar sig på planeten Helghan där allt är öken och öde. Men jag håller med om att karaktärerna och röstskådespeleriet behöver förbättras... Det känns så oinspirerat. Grafiken och atmosfären kan dock vara den samma, bryr mig inte så mycket om det eftersom KZ2 är skitsnyggt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.