GangsterTwist Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 big time ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Jag ska fråga mammsen när hon kommmer hem om jag får förhansboka det och sen får hon pengar när jag får pengar =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Hur kan du ha hört att spelet är bra när det inte ens har släppts? :visslar: Har polare i Japan som har det redan och därifrån har jag hört det. wtf Agreed. Men hur har han fått det när det är världspremiär 10/11? Det finns vissa människor som får "Testa" Spelen... Alltså testar dom spelen för microsoft och får se om dom är bra och om det är nåt dom ska ändra på. Det är därför han har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Hur kan du ha hört att spelet är bra när det inte ens har släppts? :visslar: Har polare i Japan som har det redan och därifrån har jag hört det. wtf Agreed. Men hur har han fått det när det är världspremiär 10/11? Det finns vissa människor som får "Testa" Spelen... Alltså testar dom spelen för microsoft och får se om dom är bra och om det är nåt dom ska ändra på. Det är därför han har det. Vad fan har Microsoft med CoD 6 att göra? Och varför skulle de välja nån random snubbe i Japan för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Formulerade mig väldigt dåligt i det föregående inlägget. Jag har en kompis som har spelet, då han själv jobbar med tillverkan av spel. Han skickade mig ett demo på spelet, och jag fick testa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Formulerade mig väldigt dåligt i det föregående inlägget. Jag har en kompis som har spelet, då han själv jobbar med tillverkan av spel. Han skickade mig ett demo på spelet, och jag fick testa det. Jag tror dig inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Formulerade mig väldigt dåligt i det föregående inlägget. Jag har en kompis som har spelet, då han själv jobbar med tillverkan av spel. Han skickade mig ett demo på spelet, och jag fick testa det. Finns inget MW2 demo och kommer troligen aldrig finnas heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Formulerade mig väldigt dåligt i det föregående inlägget. Jag har en kompis som har spelet, då han själv jobbar med tillverkan av spel. Han skickade mig ett demo på spelet, och jag fick testa det. Nyss sa du bara att du hade en kompis i japan som sa att det var bra. Du sa aldrig att du hade spelat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Nu får han bestämma sig. herregud :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Tekkenwarrior fails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Hört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Webhallen skickade mitt Prestige Edition till PS3 igår! Kommer få det på måndag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg