BF2Soldier Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 kan nån hjälpa mig med banan Road to jalabad mitt problem är att när jag ska ansluta till serven så den här knappen blir aldrig så man kan trycka på den och efter en stund stängs servern ner och det står typ nånting med att den här servern inte tillåter moddar men jag har stängt ner av alla moddar ock jag har testat med olika server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 det är väl servern i så fall knappast banan eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) ja men jag har ju testat andra servar Redigerat 27 Oktober 2009 av BF2Soldier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 det är så på alla serverar du försöker ansluta till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 va? asså det var en fråga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 kan nån hjälpa mig med banan Road to jalabad mitt problem är att när jag ska ansluta till serven så den här knappen blir aldrig så man kan trycka på den och efter en stund stängs servern ner och det står typ nånting med att den här servern inte tillåter moddar men jag har stängt ner av alla moddar ock jag har testat med olika servertesta installera om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 va? asså det var en fråga :P jaha ja det är så på alla servar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 ja det funka när jag ominstallerade nån kan låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg