JePPe9 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 där blev jag rädd (allvarligt men inte jätterädd).lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a Man behöver inte vara omogen för att man är en P12:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a Man behöver inte vara omogen för att man är en P12:a. Där sa du nåt'! :D Stämmer perfekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a Man behöver inte vara omogen för att man är en P12:a. I dom flesta fallen är det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a Man behöver inte vara omogen för att man är en P12:a. P12:a = Störande irriterande omogen unge som inte kan stava, använder på tok för många utropstecken/frågetecken (d.v.s mer än 1), är allmänt dum och klassificeras som mindre värd i samhället. P12 = Pojke 12 år. See the difference? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 yay!!! scary maze game!!! Min kompis blev skiträdd för den när jag visade honom den. Jag tar och håller för öronen så orkar jag se på tjejen när hon skriker. <-- she is 100% not scary!!=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a Man behöver inte vara omogen för att man är en P12:a. Ingen sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Jo, som jag redan uttryckt i andra trådar så var det här jättekul grejer att skicka till kompisar när man var en Omogen P12:a Man behöver inte vara omogen för att man är en P12:a. P12:a = Störande irriterande omogen unge som inte kan stava, använder på tok för många utropstecken/frågetecken (d.v.s mer än 1), är allmänt dum och klassificeras som mindre värd i samhället. P12 = Pojke 12 år. See the difference? Vad är det som är så omoget med att visa det här till kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.