Viruz256 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Jag har precis köpt nytt warcraft 3, med frosen throne, bara för att spela online, men när jag ska gå in på bnet, så står det : Unabel to connect to battle.net You mat be trying to connect to an invalid Battle.net server. If you are using a Modem, you may need to manualy connect to the internet before connecting to Battle.net Jag har bredband, och Brandväggen tillåter Warcraft 3, så vet inte riktigt vad jag sak göra.. Den som hjälper mig att få det att funka, får mina 3069 fuskamynt, och om flera hjälper mig så får ni dela på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Prova installera om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Ska testa det när jag kommer hem, men det bordse ju inte bli så ej och med att jag precis insalerade det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) Prova installera om.Prova installera om till allting? Fan vad värdelöst.Använder du router? Redigerat 27 Oktober 2009 av prophet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Prova installera om.Prova installera om till allting? Fan vad värdelöst.Använder du router? Ja, får internet via en netgear routher, kan det ha betydelse`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Prova installera om. Prova installera om till allting? Fan vad värdelöst. Använder du router? Ja, får internet via en netgear routher, kan det ha betydelse`? Ja, det kan ha betydelse. Men det brukar bara göra skillnad när du ska öppna en server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jag har netgear router och det funkar? Men jag använder ETHERnet sladd.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Vet inte men kan det ha med portarna att göra? För jag kunde inte köra online på fear2 (då menar jag också att joina en annan server) så jag fick öppna portarna. Men vet inte om det är problemet tyvärr :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Asså det har gått att spela online innan, men när jag laddade hem frosen throne, så cpade sig skiten, och datorn trodde att mitt orginal av wc3 var crackad. Så nu har jag köpt ett nytt wc3, med frosen throne, för att jag skulle spela online med en kompis, men nu så är det precis som att den inte hittar rätt "server". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Prova installera om.Prova installera om till allting? Fan vad värdelöst. Tar ju max 5 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Har precis installerat om skiten, och det hjälpte inte. Kan ni förklara lite om "öppna portarna" e inte så inne i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Har precis installerat om skiten, och det hjälpte inte. Kan ni förklara lite om "öppna portarna" e inte så inne i det. Har samma problem, kör dock crackat. Har du aktiverat ett onlinekonto? Jag misstänker att det är det jag inte gjort.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg