Fjeddo Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Hejsan! I den här tråden kan man diskutera allt om det kommande spelet Battlefield Bad Company 2. Spelet släpps 3 Februari 2010. För ganska länge sedan släpptes det första Bad Company-spelet, vilket blev ganska populärt. Hur som helst, diskutera allt som rör spelet, tror ni det blir bra, ska ni köpa det mm. Jag vet inte om jag ska köpa det, det är ju ganska länge tills det släpps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 jag ska kanske köpa det om jag har råd annars önskar jag mig det i födelsedags present (fyller år i mars) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Den kommer att släppas den 4e mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShotermanFOX Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 5 mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lusen Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 5 marsSamma månad iallafall. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Ska kanske köpa det till PS3, det enda problemet är att jag är så j-a dålig på fps spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShotermanFOX Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Ska köpa det. värkar grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Fick det i brevlådan idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Fick det igår. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Fick det i brevlådan idag.Har du PS3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Fick det i brevlådan idag.Har du PS3? PC ofc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Köpte det på impuls idag. Inte kört något MP än, men det känns som en fet omställning från de gamla spelen. Alltså, mitt enda BF förutom 1942. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg