5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Själv har jag hört tvärtemot att ps3 skivorna håller bättre.. Spelet är inte värt att köpa, DICE försökte kopiera COD men misslyckades, de skulle gjort ett bättre BC1 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Hur mycket kostar det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 399kr på konsoll på webhallen. Sen för att kunna spela Onslaugt så lägger man till lite mer än en hundring då också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Men det är ju jättemycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Själv har jag hört tvärtemot att ps3 skivorna håller bättre.. Spelet är inte värt att köpa, DICE försökte kopiera COD men misslyckades, de skulle gjort ett bättre BC1 istället. håller inte riktigt med... dom borde fortsätta med riktiga krig ist för några legosoldater som slåss över guld.då snackar jag om alla deras tidigare spel, som 1942, vietnam, bf2, 2142 osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Bc1 är bättre än Bc2. Tyckte om humorn i bc1, fast det om guldet skulle inte behövas men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Tycker också 1 var bättre än 2an,men det uppdraget i 2an när man ska leda A10 plan mot HJ8orna är awesome. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Lånade BC2 av min granne igår, lirade klart Singleplayer idag. Storyn var lite mer spännande, seriös. Tyckte den va skitbra, men det va ett ganska kasst slut. OD, vet du om BC3 kommer komma ut? Vill fortsätta lira Singeplayer och höra mer på Sweet, Haggard och Redford :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 (redigerat) Själv har jag hört tvärtemot att ps3 skivorna håller bättre.. Spelet är inte värt att köpa, DICE försökte kopiera COD men misslyckades, de skulle gjort ett bättre BC1 istället. Att kopiera MW2 räcker bara med att strypa recoil på alla vapen.. Sen är det så att Activision spottar ut COD spel, DICE jobbade länge med att utveckla Frostbite motorn. Egentligen är Frostbite motorn gjord för konsol men de lyckades porta den till PC, det tar nog ett halv år tills Frostbite är fullt optimerat till PC. Sen är Bad Company 2 mycket taktisk spel, som jag kan minnas har det varit så sen 1942 med Battlefield serien, i MW2 handlar det oftast om stora killstreaks. --------------------------------------------- Och ja, BF3 är i produktion och kommer inte stödja XP användare och DX9. Istället satsar dem på att utveckla Frostbite 2.0 och lägga mer resurser på optimeringar till PC användare. Att hålla på och optimera nya spel XP hoppas jag en hel del företag kommer lägga ner med, dem måste gå längre fram med Vista och Windows 7. Redigerat 25 Oktober 2010 av Ryssfemma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 (redigerat) Lånade BC2 av min granne igår, lirade klart Singleplayer idag. Storyn var lite mer spännande, seriös. Tyckte den va skitbra, men det va ett ganska kasst slut. OD, vet du om BC3 kommer komma ut? Vill fortsätta lira Singeplayer och höra mer på Sweet, Haggard och Redford :D Nej, jag har inte hört något om att dem kommer göra ett nytt spel, men pga slutet så finns en stor risk av det. Jag vill helst ha tillbaka humorn från bc1 som karaktärerna hade då :(. Själv har jag hört tvärtemot att ps3 skivorna håller bättre.. Spelet är inte värt att köpa, DICE försökte kopiera COD men misslyckades, de skulle gjort ett bättre BC1 istället. Att kopiera MW2 räcker bara med att strypa recoil på alla vapen.. Sen är det så att Activision spottar ut COD spel, DICE jobbade länge med att utveckla Frostbite motorn. Egentligen är Frostbite motorn gjord för konsol men de lyckades porta den till PC, det tar nog ett halv år tills Frostbite är fullt optimerat till PC. Sen är Bad Company 2 mycket taktisk spel, som jag kan minnas har det varit så sen 1942 med Battlefield serien, i MW2 handlar det oftast om stora killstreaks. --------------------------------------------- Och ja, BF3 är i produktion och kommer inte stödja XP användare och DX9. Istället satsar dem på att utveckla Frostbite 2.0 och lägga mer resurser på optimeringar till PC användare. Att hålla på och optimera nya spel XP hoppas jag en hel del företag kommer lägga ner med, dem måste gå längre fram med Vista och Windows 7. Han menade bc3. Sen så spottar DICE ut spel också, 4 battlefield-spel sedan 2008 har det blivit. Redigerat 14 November 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 2 så kan man säga arkadspel, BFHeroes och BF1943.. DICE kunde inte heller låta sig gå under marken medan Activision släppte World At War, COD4 osv. Däremot fokuserar DICE stort på ett helt nytt projekt, utvecklad frostbite motor och en ny era av Battlefield nämligen Battlefield 3. Sen hade man hoppats på att Activision och Treyarch hade satsat på åtminstone DX10 med förstörbara väggar. Annars är Black Ops det bästa Activision kommit fram till, det är bland de mest balanserade COD spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg