Davidfreak Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Fåret shaun Pokemon Yu-Gi-Oh Winx club svampbob fyrkant scooby-doo Byggare bob 5 myror är fler än 4 elefanter tårtan dora utforskaren barda barbapappa lillefot piggley winks äventyr wallace and gromit richard scarys äventyrvärld bamse Asterix & obelix bolibompa Babar vilse i pannkakan o.s.v B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Johnny Bravo och Pokémon var väl det som jag såg fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Ed, Edd och Eddy. Gurage den hariga hunden. Flinta. Familjen Jetsson. Cow and Chicken. Dexters laboratorium. Bayblade. Bida man (var lite kul). Vrf går bara skit på cartoon network om man jämför med förr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Pokémon och Beyblade är ju två klassiker som jag tänker tvinga mina barn att se :D Annars såg iaf jag mycket på Cartoon network, Boolibompa fall mig aldrig i smaken. Någon som kommer ihåg detta avsnitte med courage? ;D http://www.youtube.com/watch?v=sQXfCuUae7A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Gick upp tidigt på orgonen för att se Pokémon, var jag inte hemma så spelade mamma och pappa in det. :D Sen Richard Scary's äventyr eller vad tusan det heter, har alltid bara kallat det för Masken. Noaks ö var också bra. Sen de två bästa barnfilmerna är lätt Grodan Boll och Flugsoppan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 oki min är James Bond Junior :D :cool: Dexters Labb :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Haha fyfan vad nostalgi att se dexters introt! Går dessa serier fortfarande förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Dexter sänds fortfarande på CN, dock bara sent på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Glömde Asterix & Obelix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) Just det. The Mask. Hur kunde jag glömma bort honom i listan?:) http://i34.tinypic.com/2iivoea.jpg Redigerat 4 December 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) Thomas Tåget (älskade det som f**n när jag var liten men nu tycker jag att det inte är något.) PowerPuffPinglorna Dexters Laboratorium Tom&Jerry Kurage - Den harige hunden Bolibompa Scooby-Doo Familjen Flinta Ed,Edd & Eddy (Jättekaramellen<33 :P) De tre vännerna & Jerry Storasyster och Lillebror Redigerat 5 December 2009 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Just det. The Mask. Hur kunde jag glömma bort honom i listan? :) http://i34.tinypic.com/2iivoea.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.