knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Som rubrik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Skaffar Euro Forces eller låser upp den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 En del andra säger Special Forces? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Låsa upp den kan man där,men det är EU styrkan som har den som Första Sniper geväret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Så om jag skaffar Euro Forces, får jag den på orginalspelet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 nej bara med EU styrkan på på dom banorna som följer med i booster packet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Så, nu har jag skaffat SF men inte installerat, måste jag spela SF nu och gå upp i level och då låsa upp den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 du kan låsa upp den nästa gång du får låsa upp ett vapen,spelar ingen roll om det är vanliga eller SF då poängen räknas samman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Jag har för mig att man bara behöver vanliga Battlefield ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Jag har för mig att man bara behöver vanliga Battlefield ?Do har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag har för mig att man bara behöver vanliga Battlefield ?Do har fel. Så man kan bara låsa upp första upplåsningen då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Man måste ha BF2 för att kunna installera expansionerna. Har man SF så får man låsa upp två vapen åt gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg