Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

När jag ska in till Coloseumet men Hercules säger åt mig att vänta och jag har redan klarat TarsanDjungeln och allice i underlandet

men ej travellers Banan.

Lyssna nu:

Man ska klara traverse town 4 gånger, 4 gånger.

• 2 veckor senare...
Skrivet

När du klarat av alla de tre nya banorna ska du tillbaka till Traverse town. När du anländer går du dirrekt till Cid och pratar med honom. Han vill att du ska prata med Leon om gummibitarna. För att hitta honom går du till Allyway och dödar alla heartless. Gå sedan till tunneln med gallret där vattnet mynnar ut genom. Aktivera den röda trinnetyn som finns i vattnet. Gå in i det nya gallret och prata med alla som står där flera gånger för att få ett Summon-G från Leon. Gå sedan tillbaka till Cid och prata med honom. Han ger dig en gammal bok. Gå till Merlins hus och prata med honom. Gå sedan till tredje distriktet. Efter filmklippet som kommer går du in i den lilla stugan och pratar med alla där inne. Gå sedan till Gizmo shop. Gå därigenom andra dörren till ett område med en stege. klättra upp för stegen och aktivera den röda trinnetyn som finns vid lådorna. Dra sedan i repet som finns därinne tre gånger. Du kommer nog därefter förstå vad du ska göra, om du tittar på filmklippet som kommer.

• Skapa ny...