Gäst Andreasswf Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 :rolleyes: 1tjena e det nån som vet fusk till fire red 2nån som vet hur man gör för att göra en sida 3 ska man ha ett speciellt programm då vilket? tacksam för svar hoppas jag inte skrev nåe ollagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 MEN VET INGEN FUSK ELLER! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Fire Red!!!! Den är ju uråldrig!!!! Köp pokemon Ruby Eller Saphir istället!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Fire Red!!!! Den är ju uråldrig!!!! Köp pokemon Ruby Eller Saphir istället!! B) PPPPPPPPPPPPPP... HAAAAHAHAHAHAHAAAA!!!!!! :lol: Fire red är ett spel som inte ens finns i Sverige än!!!!!! :lol: Är ett av dom två nyaste pokemon-spelen som finns!!!!!! :lol: HAAAHAAAHAAAHAAAHAAAHAAA!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 dom har det väl till sina datorer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 (redigerat) va ska man säga... jo det har man väll...* :rolleyes: * men asså kolla på http://www.gamefaqs.com/ och som sken på pokémon och sen letar du upp fire red och klickar på FAQ:s och sen går du ner och klickar på pro action reply codes och så e dom där...*:rolleyes: * Redigerat 15 April 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag kör på ett gammalt hederligt gameboy. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vad menar du me de? att du spelar FR på GB?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag har sett fusken men dem funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 duuh du måste ju ha master code inne...! det e dom flesta som gör det misstaget fastän det står: "This code has to be in or else the other codes won't work!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 men ska man först skriva master code sen det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Fire Red är det bästa pokémon spelet tycker JAG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg