Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 ja master code är ALLTID på två rader... jag va så onödig när jag skrev in Levelfusk till Leaf Green.. jag skrev enabler code (den som gör att level koderna fuskar) och sen levelfusket tillsammans alla gånger.. jag behöver ju bara skriva enabler code en gång och sen levelfusket... men jag skrev dem tillsammans hela tiden... *känner mig korkad!* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 men det funkar fortfarande inte för mej jag skriver först master code sen fire red code sen coden så man får venusar men det går inte ska man stå på nåt särskilt ställe ok göra det eller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 och visst är vell fusken till dator eller hur :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Kolla på cheatplanet.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 ja precis e dom det och kan nån säga typ som en guide hur man ska göra ps jag har visual boy advance vilken slags code sak ska man klicka på när man går in på cheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 men det finns ju inget fusk till fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag har också visual gameboy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 visst äger det ps kan ingen skriva fusk i inlägget skriv inte sidor till fusken det är jobbigt skriv bara fusken och hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 hallå svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 visst äger det ps kan ingen skriva fusk i inlägget skriv inte sidor till fusken det är jobbigt skriv bara fusken och hur man gör Fire red...Det kommer att äga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag trodde du menad pokemon röd... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag trodde du menad pokemon röd... :huh: det är exakt samma spel samma updrag samma pokemon samma värld men det är jävl*gt uppgraderat jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg