xiaoxiang Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 ja har det de är skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (sniff @ 16/04-2004 20:01:07) Jag trodde du menad pokemon röd... :huh: det är exakt samma spel samma updrag samma pokemon samma värld men det är jävl*gt uppgraderat jag ska köpa det Man kan fåga mera pokémon från guld/silver m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Man kan fånga Mewtwo, Moltres, Zaptos, Articuno, Luiga, Ho-oh, Latios, Latias och Rayquaza vad jag vet och har hört. Mystiskt att inte grottan till Mewtwo öppnas efter ligan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Man kan fånga Mewtwo, Moltres, Zaptos, Articuno, Luiga, Ho-oh, Latios, Latias och Rayquaza vad jag vet och har hört. Mystiskt att inte grottan till Mewtwo öppnas efter ligan... Man kan fånga Entei,Raikou,Sucine också.. Mm..det e konstigt att Mewtwo grottan inte öppnas ja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 har inte vunnit ligan änn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 man ska klicka ner gameshark och skriva koden där... och sen kan man fånga alla 368 pokémon som NÅGONSIN FUNNITS!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (Silver Star @ 16/04-2004 20:53:05) Man kan fånga Mewtwo, Moltres, Zaptos, Articuno, Luiga, Ho-oh, Latios, Latias och Rayquaza vad jag vet och har hört. Mystiskt att inte grottan till Mewtwo öppnas efter ligan... Man kan fånga Entei,Raikou,Sucine också.. Mm..det e konstigt att Mewtwo grottan inte öppnas ja.. Oj, glömde dom! Det finns ju inte några 3 legendariska djur i R/S så jag glömde dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Joo.Regi´s är I R/S..men dem kan man inte fånga på fr/lg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 nej men med gameshark kan man... jag har skitbra fastän jag precis fått pokéflute... jag hade charizard lv 37 på första gym men jag använde min dratini på lv 19 istället.. och kan alla som har LG/FR använda fusk och fånga en Mew för min e CP den vill ente attackera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 för å komma in i grottan där man fångar mewtwo måste man klarat ligan och ha minst 100 pokémon..så är det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 nej men med gameshark kan man... jag har skitbra fastän jag precis fått pokéflute... jag hade charizard lv 37 på första gym men jag använde min dratini på lv 19 istället.. och kan alla som har LG/FR använda fusk och fånga en Mew för min e CP den vill ente attackera! kAN MAN MÖTA mEW MED FUSK?? Så klart man kan.. OCh ha mist 100 pokémon e ganska lätt ju.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 En bra pokemon sida det står lite om Fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg