Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

En bana: Tja!!!! I en bana ska man stänga av nån generator tror det är i andra banan. Men vakterna ser mig hela tiden. jag dödar dom på tornet och dom på baksidan av ett hus nära där man börjar. Hur klarar jag banan. tack på förhand!!!!!

Fusk: jag fattar inte fusket med att skriva något i något dokument.sedan klicka på § men det går inte. svara på detta också om ni kan det

Gäst Stinger
Skrivet

Den sitter ja åxå fast på hel kånstig bana eller hur.... :blink: :blink:

Gäst Frozen star
Skrivet

En bana: Tja!!!! I en bana ska man stänga av nån generator tror det är i andra banan. Men vakterna ser mig hela tiden. jag dödar dom på tornet och dom på baksidan av ett hus nära där man börjar. Hur klarar jag banan. tack på förhand!!!!!

Fusk: jag fattar inte fusket med att skriva något i något dokument.sedan klicka på § men det går inte. svara på detta också om ni kan det

sitter också fast där. vad ska jag göra. :huh:
Gäst Stinger
Skrivet

hel mysko ja frågade på ett annat forum för en vecka sedan å dom svara att man skulle gå höger in i "gränden" sedan utmed stängslet till (höger) tills man kommer till en generator.......

Skrivet

På den sidan tjejen sitter och väntar på att en vakt ska gå ut skall du springa höger om. Sedan om du bara fortsätter runt huset ett tag så finns det en generator där! Försök med det! Ifall det inte funkar. Skriv det!

Gäst Frozen star
Skrivet

äntligen klarade jag dt. TACKhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/paladin/flamethrower.gif

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...