Avregistrerad Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 En bana: Tja!!!! I en bana ska man stänga av nån generator tror det är i andra banan. Men vakterna ser mig hela tiden. jag dödar dom på tornet och dom på baksidan av ett hus nära där man börjar. Hur klarar jag banan. tack på förhand!!!!! Fusk: jag fattar inte fusket med att skriva något i något dokument.sedan klicka på § men det går inte. svara på detta också om ni kan det Citera
Gäst Stinger Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 Den sitter ja åxå fast på hel kånstig bana eller hur.... :blink: :blink: Citera
Gäst Frozen star Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 En bana: Tja!!!! I en bana ska man stänga av nån generator tror det är i andra banan. Men vakterna ser mig hela tiden. jag dödar dom på tornet och dom på baksidan av ett hus nära där man börjar. Hur klarar jag banan. tack på förhand!!!!! Fusk: jag fattar inte fusket med att skriva något i något dokument.sedan klicka på § men det går inte. svara på detta också om ni kan det sitter också fast där. vad ska jag göra. :huh: Citera
Gäst Stinger Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 hel mysko ja frågade på ett annat forum för en vecka sedan å dom svara att man skulle gå höger in i "gränden" sedan utmed stängslet till (höger) tills man kommer till en generator....... Citera
Gäst Toni92 Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 :D :D :D jag har klara hela skiten ja :D :D Citera
Gäst Stinger Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 HUR GÖR MAN!!!! :blink: :blink: Citera
Rallypacker Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 På den sidan tjejen sitter och väntar på att en vakt ska gå ut skall du springa höger om. Sedan om du bara fortsätter runt huset ett tag så finns det en generator där! Försök med det! Ifall det inte funkar. Skriv det! Citera
Gäst Frozen star Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 äntligen klarade jag dt. TACKhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/paladin/flamethrower.gif Citera
Avregistrerad Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Skrivet 16 April 2004 Klarade den också ganska svår men jag klarade den :ph34r: Citera
Erasse Skrivet 16 April 2004 Rapport Skrivet 16 April 2004 Skit enkel bana har klarat ut hela spelet. Sista banan är enklast!!! Citera
Rallypacker Skrivet 16 April 2004 Rapport Skrivet 16 April 2004 äntligen klarade jag dt. TACKhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/paladin/flamethrower.gif Alltid kul att hjälpa någon! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.