kurdish_gangstah Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Finns det nått bra ställe att träna upp pokemon som e på level 40-45?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 pkmn ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 PKMN ligan och Victory Road? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 M..Victory Road e bra..men har du kommit ditt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 hrmm varför inte i gräset vid första staden??? :P nej men victory road och pkmn ligan e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 tja jag har sapphire men det är nästan samma sak men om jag vore du så skulle jag utmanna en massa folk på spelet. om du vinner så blir det högre level. p.s. jag gjorde detta och har en pokemon på level 83. inte den där sista pokemonen i pokedexen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 sky pillar är ett ganska bra ställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 mmm sky pillar pkmn ligan å vicktory road eller så miksar du reckords med din pollare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 mmm sky pillar pkmn ligan å vicktory road eller så miksar du reckords med din pollare ja dom ställerna ska du testa dom är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 sky pillar,victory road o pkmn ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag tränar typ bara i pokemonligan så jag har klarat den 56 gånger nu :) .... dom som tycker det e överdrivet skriv de och om ni kan slå det skriv hur många gånger... och klå denna pokemn : Minun på Lv:100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vilken pkmn är minun nu igen? är det den lilla kaninen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg