super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 Vart hittar man secret chamber??? jag har börjat om på sapphire och komemr inte ihåg vart det låg. P.S har både sapphire och ruby och på ruby kommer jag inte heller ihåg vart secret chamber finns
super-fox Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Skrivet 14 April 2004 men jag hitatr det inte har testat massa kombinationer!
JGamer Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 Om du är inne samtidigt som jag kan jag PM:a till dig hur du ska åka om du vill!
xiaoxiang Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 vägen e omöjlig!!! vad menar du me omölig?
X_mister_X Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 är det bara på ruby det stället finns?
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 nejnejnej... det finns på båda och jag har varit där på sapphire så och jag har alla tre regi.... snart har jag bara 2 pkmn kvar på de.... asså jag har råkat komma dit av misstag... men nu vill jag ställa en fråga...... (hoppas nån stjust vill savara)vet ni om dragontamern i den andra delen av Meteor Falls får shelgon senare?? om det är det kommer det va till mycket stor hjälp...
JGamer Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 nejnejnej... det finns på båda och jag har varit där på sapphire så och jag har alla tre regi.... snart har jag bara 2 pkmn kvar på de.... asså jag har råkat komma dit av misstag... men nu vill jag ställa en fråga...... (hoppas nån stjust vill savara)vet ni om dragontamern i den andra delen av Meteor Falls får shelgon senare?? om det är det kommer det va till mycket stor hjälp... Jag vet inte om han kommer att få den, men shelgon kan INTE fångas vild utan kan bara fås genom att man utvecklar bagon till shelgon.
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 jaja... jag har salamence så jag ville bara veta det för man ska använda theif på en shelgon som han har för att få dragon scale så man får kingdra.... därför ville jag veta... nån som har dragonscale på R/S??? PM:a ig isåfall snälla den som nu har det... (eller har haft den och använt den).... :( :o
Rekommendera inlägg