Knuckles^ Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Snart släpps det !!! Jag har beställt det! Ska ni köpa det?? Det är grymt!!! Jag rekommenderar att ni köper det!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Det är Ett av vårens Bästa spel så det lutar åt att jag köper det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Om en månad släpps det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 vad ska man kunna göra på det? hur vet du att det är kul för du rekommenderar ju :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 bäst att vänta lite innan man köper spelet precis som mario kart dd! jag ångrar mig verkligen efter det köpet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 man ska alltid vänta med att köpa spelen tills bonusarna kommer men mk:dd var ett undantag det köpte jag på en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Mm.. Ska förhansboka det snart.. på webhallen.. Där förhandsboka jag pkmn ruby, och det kom typ 5 dagar innan det skulle släppas i vanliga fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 vill ha´t... det verkar asgrymt! gå in på www.pokemon-games.se och tryck på "movie games" eller nåt liknande. Den filmen är bra tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Det är asgrym grafik och man kan linka över pokemons!! Det äger dessutom kqan man få Jirachi, om alla ni pokemon tränare vill ha den!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Om man inte redan har en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Man kan jue inte öppna länken JGamer!! KLICKA HÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Tack för länken den var bra ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg