Hitman-Kodnamn47 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Hej! Jag behöver hjälp på första banan jag dör hela tiden och när får man lasersvärd och vad ska man göra på första banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Om du sitter helt stuck så gör så här: Tryck och håll inne SHIFT och § och skriv devmappall sedan god och sen give all Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag kan flera fusk men vad är en ATST? Det finns ett fusk som heter drive_atst och de skriver att det fusket gör så man åker en ATST men vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det är typ en stor robbot. Har du sett episod XI???? Där är i alla fall i slutet är det en stor robbot som går på två ben. En sån är det. Hoppas jag är till hjälp:):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 episod 11 finns inte ;) men ska se... första banan.. ja tror jag använde fusk på den för det var så svårt, men det är rätt länge tills du får ljussabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Han menade nog VI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Tack! Jag ska nog fuska till mig det! Då blir det kul! Men jag behöver fortvarande hjälp på första banan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Om du gillar SW borde du veta vad ATST är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Men åhhh!! Förlåt!!!!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.