Gäst Frozen star Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 kan någon berätta för mej hur jag kan ladda upp bilder te.x avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 http://upl.silentwhisper.net/ Där så laddar du upp bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag fattar ingen ting av det där??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Du ska bli medlem sen så kan du ladda upp bilder från din dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Du ska bli medlem sen så kan du ladda upp bilder från din dator! Jag tror att han menar hur han fixar fram sin avatar som han har...eller?Babba har nog en avatar men kan inte fixa fram den här i forumet...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Du trycker img och skriver in sökvägen till bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.