Hoppa till innehåll

Ipod Touch ( 3g ) Skydd

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej, jag har en iPod touch senaste generationen, jag gick till teknikmagasinet och köpte ett fodral som Kosta 130 kr. Fodralet skyddar inte framsidan. Därför köpte jag plast som skyddar framsidan. När jag kom hem skulle jag sätta på det och jag gjorde lite fel, jag läste informationen och det står att man kan tvätta skyddet och att man kan använda det igen. Så jag fråga efter hjälp hemma, vi tvättade plastet och försökte ta bort allt vatten. Det var inte så lätt. Så vi tog em liten duk som man fick med, men då kommer det damm på plastet. Sen fanns det em skrapa somam fick med en liten plast bit. Och min farsa försökte skrapa bort vattnet men då vart det repor. Sen satte jag på plastet och det blir bubblor.

Jag försöker ta bort bubblorna med skrapan vissa går att ta bort men inte resten.

Så min fråga är hur man fixar det och om jag kam få någon skada med bubblor.

Jag vill inte att jag ska få någon skada undrar om det är farligt att ja bubblor jag vet att bubblorna är luft och jag har hört att det blir tryck så det kan förstöra skärmen.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...