D48 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Skaffa Opera ^^ser ju ut some Mac ._________. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Skaffa Opera ^^ser ju ut some Mac ._________. Det gör det ju inte -.- Man kan även skaffa custom skins. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Om Opera ser ut som Mac, vad ser då Safari ut som? OpenBSD eller? Opera är snabbt, drar inte så mycket minne och är allmänt bra, du borde testa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Men nu är jag en FireFox fan-boy så det kommer inte hända :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 (redigerat) Hur ser ni procent av CPU? Hittar ingen sån kollumn i aktivitetshanteraren.. Däremot tar webbläsaren 80'000Kb arbetsminne. Gta San Andreas tar 200'000Kb Dezen: Flock är gjord av Mozilla och om du av någon anledning måste byta webbläsare så är det Flock du ska ha. Den är även specialgjord för Facebook m.m. När FF kraschade för mig så blev det Flock och det hänger i än, trots att FF fungerar igen. Redigerat 4 November 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 (redigerat) Sen jag uppdaterade till Windows 7 har jag faktiskt inte haft några problem med Firefox =) Antar att jag hade fått för mkt skit addons :P CPU mätningen har jag längst ner i aktivitetshanteraren. På själva "ramen". EDIT: för enskillda processer ska den ligga precis till vänster om arbetsminnet. Redigerat 4 November 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Kan man uppgradera till windows7? Eller har du köpt? Jag vill uppgradera, men jag vet att jag kommer åka på att köpa skiten när trailen har gått ut eller vad det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Kan man uppgradera till windows7? Eller har du köpt? Jag vill uppgradera, men jag vet att jag kommer åka på att köpa skiten när trailen har gått ut eller vad det nu är. Fattar inte riktigt vad du menar. Om man köper W7 så uppdaterar man ju till det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Nu fattar jag.. Total CPU är det som visas där.. Pendlar mellan 1-8% när jag har Flock, msn, spotify igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Hm, jag testade att stänga ner Facebook och Travian, fick ner Flock från 120MB till 50MB... CPU anvädningen gick ner ganska rejält också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Min Firefox cpu ligger på cirkus 02 atm. :) EDIT: 40 när jag tryckte på svara. Redigerat 15 November 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Testa Chrome eller Maxthon eller Opera. Drar dem också skit mycket?Chrome tar mer än Firefox Chrome tar inte mer än firefox. Det som tar upp mycket är flash player! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.