dannewh Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Är det helt OMÖJLIGT att joina Vuxensnack gruppen? Tack i förhand, :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Ja. http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=119741 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannewh Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Ok, dåligt :S . Varför är det så att man inte kan joina gruppen? o,o Svar tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 För det är en privat grupp och vem som helst ska inte kunna gå med. Och istället för att någon ska sitta och acceptera fler medlemmar så stängdes det. Vi hade ett automatiskt script som tillät folk över 15 år att gå med, men det utnyttjades av mindreåriga genom att bara ändra åldern i sin profil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannewh Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) Lol, FAN dåligt. Jag som ville vara med i diskussionerna i Vuxensnack gruppen, >_>'. This Sucks ;'/ Då får jag väl vara kvar här på icke vuxen forumet >_>' Redigerat 29 Oktober 2009 av dannewh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Då kan ju dem som inte får vara med vuxensnack göra trådar här istället som handlar om lite mer 15+ grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 http://www.fuska.se/forum/Vuxensnack-f224.html Har jag missat att det inte bara är att gå in där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 http://www.fuska.se/forum/Vuxensnack-f224.html Har jag missat att det inte bara är att gå in där? För att få tillgång till det här forumet så måste du vara med i gruppen "Vuxensnack!". Se mer information på gruppens sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannewh Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 lol ;D många svar jag fick ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Ah, okej, har dock aldrig funnits åldersgräns på den nuvarande gruppen, så det kan ju inte finnas något som blockar just accepteringen av användare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannewh Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Iallafall, dåligt att man inte får joina den längre -.-' Det suger ju >_>' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Skicka ett PM/Mail till admin, så kan han nog svara =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg